hufvudstaden

Senaste dagarna har bloggen mer eller mindre legat nere. Eller rättare sagt, uppdateringarna har legat nere. "Mer eller mindre" är dessutom bara en tjusig omskrivning för att få det att låta bättre än det är, för det har inte legat halvnere, eller varit lite mindre än vanligt, utan det har inte varit några uppdateringar alls. Eventuellt är detta lite dålig stil. Kanske skulle man till och med kunna kalla det odrägligt. Jag vet inte, det är upp till granskaren att avgöra..


I vilket fall var hufvudstaden till förnöjelse. Jämfört med Kivik finns det helt klart fler restauranger, och trots att jag inte provätit alla, är säkert många av dem utmärkt. Antalet klubbar är också klart större än i Kivik, liksom antalet pubar. Eftersom det inte finns några sådana alls i Kivik, kan jag tyvärr varken säga att de i Stockholm var bättre eller sämre, men att de trots allt bara finns måste ju ses som en fördel.

En mer ingående och fullständig rapport kommer sen, eller inte alls, beroende på hur bakfull jag då är. Antagligen kommer den inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0