Min helg.

Då har man äntligen nyktrat till efter fredagens eskapader. Trevigt trevligt, även om jag nyss överdrev lite. Själv var jag faktiskt förhållandevis nykter, även om min bror var lite rund under fötterna. I vilket fall var vi på avenyn och lullade runt, drack öl och annat gott. Trevligt trevligt. Dagen efter spydde han (min bror) fyra ggr. Trevligt trevligt, för jag spydde inte alls.

Istället tog jag "blå express" till kullavik centrum, och firade en 85årsdag. Trevligt trevligt. På söndagen åkte vi hem, men vi åt middag i Båstad, på Papas. Trevligt trevligt, men inte direkt prisvärt. Min hälleflundra var överstekt. Om någon undrar. Det steker inte.


På fredag är det fest. Grogg!


Kommentarer
Postat av: kimj

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-26 @ 10:12:24
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0