Dashplan och fylleslag (not)

Då var det söndag igen. Trevligt, trevligt.  Jobbat häcken av sig utan att ens få bli full. Tråkigt, tråkigt. Finns en bra sak med det dock, och det är att man därför är utvilad. Riktigt, riktigt utvilad. Jag har inte varit så genuint utvilad på flera månader tror jag. Det är bra. Bra är också att det inte är skola imorgon. Dåligt är att jag trots att jag är utvilad plötsligt blev väldigt trött. Konstigt är det också.

Appropå jobbet så tycker jag lite synd om en kille där, han var tvungen att plocka rosor innan han skulle hem, för att blidka sin flickvän. Jag hoppas att han inte glömde dem någonstans, för hans skull, deras förhållande (de har barn) verkar jobbigt nog som det är. Fast kanske rosor är ett bra alternativ om man ska uppvakta någon? Skit samma, får tänka mer på det sen, om och när jag har någon att uppvakta...

Sen var det ju Dash-planen med. Sjukt att de bara trillar ner ett efter ett. Och att de ändå fortfarande flyger med dem. Måste vara lite jobbigt för Bombardier, som gjort planen, med, att ha sålt en massa odugliga flygplan. Jag har dock en lösning åt dem; idag är det ju med alla kontroller som görs nästan omöjligt att få ombord en ordentlig bomb på ett flygplan, så därför kan de ju sälja planen till terrorister: "garanterad effektivitet, krashar så gott som alltid". Enda haken är väl att lyckas krasha planet på rätt ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0