Clarifying statement.

Någon undrade hur det kom sig att jag just valde att berätta att mina kalsonger luktade rök, och inte tex. T-shirt. Eftersom jag är en hyvens kille svarar jag givetvis ärligt och engagerat. Dock finns det flera skäl vilket kanske kan röra till det lite - men jag ska försöka reda ut begreppen.

Okej, jag hade ingen T-shirt, utan bara en skjorta. Därför luktade ingen av mina T-shirt rök efter festen. Då kan man kanske istället fråga sig varför jag inte nämnde just skjortan, men även till detta har jag ett svar. Jag var i en rökig lokal, därför luktade givetvis skjortan rök. Dessutom rökte jag även cigarr - ännu en anledning. Däremot brukar inte detta leda till att kalsongerna luktar rök, men i detta fallet gjorde de det. Eftersom jag inte (vad jag minns åtminstone) strippade under kvällen, borde detta rimligen betyda att rummet inte bara var rökigt, utan alldeles ovanligt rökigt. I vilket fall var det min avsikt att förmedla detta.

Det fanns dock en avsikt till. Den var helt enkelt att jag tyckte att det var fyndigt. Lite märkligt och kanske till och med på gränsen till stötande (för de allra känsligaste). Helt enkelt lite småroligt. Hoppas alla förstår nu.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Okej. Jag tillhörde kanske de "känsligaste" då

2008-04-07 @ 20:11:07
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0