Jobb

Imorgon ska jag jobba. Ja, det ska jag. Inte bara för de omedelbara pengarna, utan framförallt för att få ett sommarjobb. Jag ska nämligen provjobba på en restaurang i Kivik. Har visserligen inte ens intervjuvats innan - men de vet vem jag är, och kanske räcker det. Trots allt är jag ju inte direkt vem som helst...

Ajja - fortfarande sjuk i vilket fall, och utan vodka inför helgens festande. Inte bra. Det måste lösas på något vis. Visserligen har jag ju givetvis kontakter. Får nog kontakta en sådan och fixa en flaska stolichnaya. Den har faktiskt blivit något av en favorit. Troligen ingen större skillnad gentemot absolut, men flaskan är jävligt cool. Dessutom är den rysk, och allting från forna sovjetunionen har helt klart en kultstämpel. Till den kanske det får inhandlas lite annat godis med. Typ lime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0