REKLAM

Jag har skrivit ett inlägg om detta tidigare. Det är jättetrevligt med kommentarer. Meningslösa kommentarer är mindre trevligt dock. Meningslösa men trevliga kommentarer, typ "Hej, kram, ha en bra dag" är nog acceptabelt, kanske bördet till och med uppmuntras. Reklaminlägg från hjärndöda skvallerkärringar däremot är allt annat än trevligt, och jag lovade sist att hämnas. Nu har jag gjort det - under den närmaste veckan ska jag som straff skriva elaka, ironiska och satiriska kommentarer till bloggen thisisthetruth. Den är för övrigt riktigt dålig - så jag lovar rolig läsning...

ps. Om någon dåre mot förmodan vill göra reklam på min blogg är det bara att fråga - snällt, och med plånboken uppe.

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

Vilken av bakgrunderna i min blogg i det senaste inlägget tycker du jag ska ha?
Snälla help me :D

2008-04-18 @ 11:36:22
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0