The beach

Då var man på stranden idag då.. Lite brunare är jag. Ganska mycekt brunare tror jag. Dock, med tanke på utgångsläget, syns nog trots allt ingen större skillnad (jag är fortfarande blek, till skillnad mot vissa andra...).  Dock tänker jag gå till stranden så snart jag kan igen - gillar att grilla också, vilket jag ju gjorde idag. Ska jobba och slita lite mer också - så jag kan köpa god biff att grilla. En god öl till biffen skulle inte heller vara fel - en klar miss idag, att det inte fanns någon...

Kort sagt. Sol är NIIIICE... Jag ska sola hela djävla sommaren! Varje dag!!! ...Wanna join?

Kommentarer
Postat av: Tinkerbell

I'll be there for sure!
XOXO

2008-04-22 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0