Blogg

Jag har svikit min modesta men ändå lojala läsarkrets. Jag har inte tagit mitt ansvar. Bloggen förtjänar inte att finnas - eller snarare; jag förtjänar inte att fortsätta ha den kvar. Bloggen har nog aldrig förtjänat något alls. Jag är dock inte redo att låta den dö - eller kanske destrueras är mer passande - riktigt ännu. Tanken att ventilera sina tankar på ett obegripligt sätt till människor som egentligen inte bryr sig, och verkligen inte kan förstå vad jag egentligen menar, är på ett paradoxalt sätt tilltalande.

"Bloggen" kommer ändra namn och inriktning. Som en markering försvinner designen och den tramsiga klockan. Från och med nu slutar jag hymla: detta är för min skull, ingen annans. Jag tjänar inga pengar på detta, och jag får inga kontakter. Men om du finner det läsvärt är du välkommen att lyssna, när jag Tänker högt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0