3:3 The true story

Igår var det fest då. Hur många drinkar jag drank vill jag låta vara osagt, men att påstå att jag vore helt nykter nu vore att fara med osanning. Hur som helst tror jag ändå att jag kommer ihåg allt, eller i alla fall det mesta, och att jag inte gjorde något dumt. Det gjorde ju andra, tex. Philippe började ju klä av sig... I vilket fall var det ju kul som fan, trots att det bara var 250 personer där och alla drinkarna i baren (utom GT) var "tillfälligt slut"...

Roliga bilder finns nog snart (inte ännu dock) på vår (studentkommiténs formulering) årsboks "utmärkta bilddagbok", och förslagsvis kollar man där på 1a Februari, och inte 21a December, om man inte är dum i huvudet förstås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P

2008-02-02 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0