Dagen D, fast tvartom

Handelserik dag idag. Vaknade klockan 06.20 i Luam Prabang, Laos. Akte Tuk-Tuk till flygplatsen fran vilken jag 08.00 akte till Bangkok med ett flygplan med varldshistoriens minsta saten. De var verkligen valdigt, valdigt sma. Man fick helt enkelt inte plats. Fram kom man anda visade det sig, och pa flygplatsen var det dags att ta farval. Resesallskapet med pappa resde vidare till en trevlig sandstrand, sjalv satte jag mig i en taxi in till Bankok centrum. Efter det har jag tjuvakt flodbat, kopt en forfalskad Rolex och atit tva nudelsoppor. Nu sitte jag pa ett internetcafe, surprise!

Efter detta ska jag vandra omkring annu en liten stund pa Bangkoks gator, forsoka planka pa flodbaten en gang till, for att sen satta mig pa ett trevligt stalle och se pa solnedgangen.. Sist men inte minst ska jag ata en jattemiddag i Chinatown. Innan jag tar en taxi ut till flygplatsen och aker till Amsterdam - Kopenhamn - Kristianstad - Soderport.. Fast jag blir nog ett par timmar sen till skolan imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0