Måndagslunch!

Var i Malmö idag, med min mamma. Länge sedan vi umgicks och gjorde något tillsammans. Hon köpte massor med kläder, men jag hittade bara en raktvål, tragiskt, särskilt eftersom hon säkert hade betalat... Höjdpunkten var därför lunchen på restaurang Årstiderna, vilket var mycket trevligt. Maten var mycket god, och servicen var oklanderlig. Har aldrig varit där tidigare och skulle aldrig hitta det själv, ingången är mycket diskret med en liten skylt vid en källartrappa. Det rekommenderas alltså dock skarpt!

Imorgon är det skola, inte lika trevligt. Jobbigt att ingen anmälde sitt intresse till mitt kuddkrig också. Inbjudan kvarstår. Vid intresse, tveka inte att kontakta mig för vidare krav och specifikationer!

ps. Dessutom åt jag just sushi från Koi, den rekommenderas också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0