Utgång.

Utgång. Förfesten fick maginfluensa. Utan förfest fick jag surspel och sket i allt.Tjosantjohoppsan, vilken utomordentlig fredagskväll.. Livet leker, och nykter är jag också. Herregud alltså. Den tredje nästa helvita helgen på raken, som om jag vore någon jävla pensionär. Jössesamalia, vad håller jag på med egentligen? Jag bloggar när jag hade kunnat stå böjd över en toalett mitt uppe i en piruett och spy. Vara i toppform helt enkelt. Dämpa den dåliga smaken med en martini och bara allmänt mysa i min fylla. Jaja, delirium lär jag ju slippa i alla fall, om jag fortsätter på den här linjen.
image13
ps. Jag vill inte vara så full som jag framställer det i inlägget ovan. Bara lite lagom salongsberusad i ett trevligt och stimulerande sällskap. Ville bara framhäva min poäng genom extremer. Notera gärna hur det första styckets lösa och känslomässiga struktur och språk framhävs av detta tilläggs oerhörda stela torrhet. Slutsats: Efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0