Economics.

Om någon undrar vad jag gör nu sitter jag och pluggar economics. Detta för att jag har prov på det imorgon, på all economics jag läst i två år. Alltså sitter jag nu och läser om "Harrod Domer model" och andra saker som hör economics till. Provet imorgon är dessutom två timmar långt, och ska bli jättekul. Verkligen. Appropå economics säger jag så eftersom det heter så på IB-språk - som vi IB-töntar pratar i hemlighet, och med varandra.

Om du eller något av dina syskon undrar hur jag kan skriva blogg samtidigt som jag pluggar economics, bör ni sluta med det. Svaret på frågan är IB. Där lär man sig nämligen skriva två saker samtidigt, på samma dator - eller på olika datorer. Man lär sig även vara vaken dygnet runt och läsa shakespeare - samtidigt som man står på ett ben. Just det!

Kommentarer
Postat av: Fia

så sant. så sant

2008-03-12 @ 13:31:26
Postat av: Rasmus

Nä, men inte för att allt för petig så borde en IB-elev som läser Shakespeare dygnet runt åtminstone kunna stava hans namn rätt. Så där sprack det! Ha!

2008-03-12 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0