Helg (del 2, lördag) + IB-fest

Lördagen förra veckan känns om möjligt något passé. Därför berättar jag endast ytterst kortfattat; jag och min bror vandrade omkring på stan i Göteborg, sen åt vi middag på en restaurang vid namn "Björns Bar", vilket var trevligt, och var vi också drack en flaska vin. Sen gick vi på några pubar, varpå vi avslutade kvällen på en klubb, vilket i sig inte är onaturligt. Det anmärkningsvärda var snittåldern, vilken var ca 45 år. Jag var definitivt yngst, och min bror som är 24 var definitivt näst yngst. Skojigt. 

Nåväl, igår var det IB-fest. Först förfest av något slag hos Philippe, intressant koncept, personer uppklädda till tänderna i konstiga munderingar som lyssnar på gammal svensk musik och dricker sprit. Kanske skulle det kunna utvecklas till en inneklubbsidé? 

Efter förfesten var det buss ut till Vä och den sista IB-festen i historien, för min del åtminstone. Den var mycket intressant, och som fest betraktad måste den nog uppfattas som tämligen lyckad. Några närmare detaljer angående den ger jag dock inte. Kanske lägger jag upp bilder sen, kanske.

Kommentarer
Postat av: anneli

haha lägg upp lite bilder victor

2008-03-02 @ 19:07:56
URL: http://makaroner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0