Kommentarer

En liten notering bara - då jag egentligen pluggar matte. Jag älskar att folk läser min lilla blogg. Att personer bryr sig tillräckligt för att kommentera är ännu underbarare. Jag är en sann kapitalist, därför accepterar jag att blogg.se har reklam - eftersom jag inte betalar något (och någon alltid måste betala). Däremot accepterar jag  inte när folk lägger in smygreklam i form av kommentarer tex. I fortsättningen, från och med imorgon, kommer jag spamma sönder alla som gör något liknande. Jag kommer vara vidrig, vulgär, skoningslös, sexistisk, lägga in massor av porr på de skyldigas arbetsmail osv. osv. Jag kommer helt enkelt att straffa de skyldiga.

Om någon vill göra reklam på min blogg, så är den å det varmaste välkommen, men i så fall förväntar jag mig någon form av ersättning (vilket görs upp med mig i förväg). Annars betraktar jag det som ett påhopp - och vidtar ovanstående åtgärder.

puss.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skulle vilja passa på att säga att jag har en väldigt intressant blogg! läs den ist! Thildahn.blogg.se.
tihi...:D

2008-03-05 @ 14:45:04
URL: http://thildahn.blogg.se
Postat av: Samantha

hur funka musiken?

2008-03-05 @ 14:52:52
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0