Söndag

Söndagen. Vilodagen, dagen som blivit över när gud skapade världen. Lättjans och den totala improduktivitetens dag. Låter inte det tråkigt? 

Jo, jag tänkte väl det. Det där var nämligen fasansfullt tråkigt. I syfte att ge Söndagen ett syfte, har jag tänkt till lite. Jag tänkte och tänkte, men kanske föga förvånansvärt, eftersom inte ens Gud själv kunde ge söndagen ett syfte, fann jag inget syfte att ge den (söndagen). Eftersom jag inte fann något syfte började jag tänka igen, denna gången lite annorlunda än förra gången, och jag kom på något som Gud missat, eller åtminstone struntat i. 

Något som inte ens Gud själv kommit på måste ju onekligen vara ofantligt omvälvande och genialt storartat. Jag tänkte till en andra gång och kom på det, och därför ska alla följa mitt bud och tänka till - två gånger. Vad jag kom på kan jag inte säga, det måste upplevas, men tänk till igen, minst två gånger - och du kommer se att även Söndagen har ett syfte. Allt tack vare mig. Grymt alltså... 

ps. Vad jag själv tänker på och har tänkt på idag tänker jag inte ta upp här, det är helt enkelt inte lämpligt.

Kommentarer
Postat av: 73+

jag tycker att syftet med söndagar är att inte försöka bajsa tänk dej en hel dag utan att ha bajsat så går du och llägger dig och tänker vad det ska bli skönt att släppa en riktig brakare på måndags morrornen det är mitt syfte med söndagar.
ps.är du 73+ ds.


////alialialialialialialialialialialiali!!!

2008-05-17 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0