Exams typ slut!

Alla mina inlägg verkar ha handlat om exams senaste tiden. Tja - kanske inte så roligt, men tyvärr är det den bistra sanningen. Mitt liv har kretsat kring dem, och det är ingenting jag kan göra åt det. Kan dock glädja (mig själv om inte annat). Nu är det bara svenska kvar - och jag behöver ett snitt på 20/ 25. Helt klart möjligt.

För att tala om något annat verkar jag ha blivit allergisk - mot syrener. Min lillasyster och min pappa plockade fyra stora buketter av grannens syrener (de är i Malmö) och när de tog in dem (syrenerna alltså) svullnade mina ögon upp totalt. Mindre roligt alltså - om någon undrar... Jag funderar nu på att utrota all världens syrener. Kanske är det omöjligt, men kanske går det. Och om någon kan klara det måste det vara jag. Jag kommer gå till historien som "Victor den store - syrenutrotaren".

Slut för idag. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0