Imorgon är min näst sista sko... RUBRIK: whatever.

Imorgon är min näst sista skoldag. Sen kommer studentens lyckliga dagar. Jag har inför denna dag utstått en mängd påtryckningar. Det anses nämligen att jag ska ha någon form av "mottagning". Då pressen har varit långvarig och hård böjer jag mig givetvis för kollektivets önskan. Det blir någon form av mottagning. Denna kommer att vara någonstans på Österlen, och de som känner sig hågade är givetvis välkommna. Exakt när, hur och var återkommer jag med. Tillsvidare kan ju tex de som känner att de har ett intresse kontakta mig för närmare information.


Kommentarer
Postat av: thilda

Nu gälller det ju inte din studentfest, utan min! men iaf så kontaktar jag dej! jag vill gärna att du kommer till mej, om du har id och lust! men du måste kontakta mej tillbaka. har du fått sms, förresten? puss å kram.

2008-05-25 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0