Semester.

Nu har jag officiellt tagit (välbehövlig) semester. Från och med några dagar sedan tänker jag inte gå i skolan mer. Jag tänker endast slappa och jobba lite. Från och med nu är jag bara en turist helt enkelt. Jag åker omkring på Österlen och kanske några andra ställen på min 30 år gamla cykel och upplever pittoreska och vackra landskap. I Kivik ska jag spendera mycket tid - gå omkring och äta glass och göra andra saker som turister gör. Ligga på stranden och festa lite med - Min sommar kommer bli fulländad.

Kommentarer
Postat av: Hanus

plåsse, ursäkta uttrycket, men DIN JÄVEL. jag hade gett vad som helst för att vara i din sits, eller ja, nästan iaf... det känns som att den här veckan kommer att medföra slutet på mitt jordeliv.

2008-05-26 @ 20:21:03
URL: http://www.hannesp.se
Postat av: victor

Hannes - jag ÄR glad, och jag hade också gjort nästan vad som helst. Nästan. Min student är föv. 5e juni typ på eftermiddagen, återkommer med exakt tid. Säg till igen om du kommer närvara, och säg gärna till Joar och Janaka tex. med. Nås även på telefon: 0708 - 241308



Skriver detta här då Hannes Petri är en Sk. "msn-hatare"(en liten falang fundamentalister som bojkottar ett ypperligt kommunikationsmedium)

2008-05-26 @ 23:31:24
URL: http://victorcohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0