blabla(bla?)

Sarah Palin, vicepresidentkandidaten, är onekligen smart - enligt mina källor har hon sannolikt ett IQ som långt överstiger 120. Men, skit samma! Jag kan inte påverka och jag bryr mig inte. Amerikansk politik åt amerikanarna. Jag är här och skiter i vilket. I vilket fall vill jag skita i det. Men det är svårt, subban är ju för fan dum i huvudet.... Och smart. Många är just sådana, och oavsett om de är guvernörer eller högstadielärare undrar jag hur det går ihop.

Hur kan en intelligent människa assimilera och företräda idéer som uppenbart saknar verklighetsförankring? En bra fråga, tycker jag. Detta är som sagt dessutom inte ens ovanligt, utan vanligare än man tror (och ja, det beror givetvis på vad man tror). Om någon kan hitta en konstruktiv lösning på detta får den gärna meddela mig. Tills vidare föreslår jag laogai, omformning genom arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0